Інформація про заклад
Адреса: 89600, м.Мукачево, вул.Комарова, 35.
Тел. 4-99-48, 4-44-50
e-mail: school7@mukachevo-rada.gov.ua
Режим роботи закладу: з 8.00 год. до18.00 год
Навчання здійснюється в одну зміну.
Кількість класів – 20
Кількість ГПД – 4
Кількість учнів - 415
Мова навчання : українська.
ІСТОРІЯ МУКАЧІВСЬКОЇ ШКОЛИ № 7
За шість десятиліть свого існування школа створила всі умови для повноцінного навчання й виховання школярів. Освіту школярів забезпечують 39 педагогічних працівників, що мають високий рівень фахової підготовки: третина колективу – вчителі «вищої категорії» та зі званням «старший вчитель».
Роботу школи спрямовано на виховання свідомого учня, профілактику правопорушень та попередження шкідливих звичок у школярів.
Виховною системою школи є виховання дитини в атмосфері взаємоповаги, добра, творчості й радості, що сприяє розвитку здібностей школяра, допомагає усвідомити себе як особистість, усвідомлювати відповідальність за свої вчинки, готує до самостійного життя.
Типовий випускник Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7 – людина розвинена, відповідальна, здатна до саморозвитку та самоосвіти протягом усього життя, уміє критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, жити в умовах демократичного суспільства та дотримуватися громадянських прав і свобод.
Школа використовує кожну нагоду вдосконалити свій навчально-виховний процес. В цьому їй допомогають батьківський комітет та ентузіасти-спонсори.
Типовий педагог школи – це високоосвічений фахівець, педагог-вихователь, що добре обізнаний з віковими та психологічними особливостями своїх учнів, уміє створювати емоційну доброзичливу атмосферу, бо вона є запорукою успіху в навчанні.
Відповідати цьому зразку намагаються всі працівники школи № 7 або школи під Замком – такої другої назви набула Мукачівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7 в останні роки.
Адміністрація навчального закладу
Василинка Любов Василівна – директор
Футько Марина Іванівна – заступник директора з навчально-виховної роботи
Богдан Тетяна Михайлівна – заступник директора з виховної роботи
|