УОКМС Мукачівської міської ради
Четвер, 25.04.2024, 02:55
Вітаю Вас Гість | RSS
 Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Головна Каталог файлів Реєстрація Вхід
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО НАС
РОБОТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
ВИХОВНА РОБОТА
ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІ

Всеукраїнська екологічна олімпіада
19.06.2011, 16:10

Розраховуєш на рік – саджай рис.
Розраховуєш на 10 років – саджай дерево.
Розраховуєш на 100 років – освічуй людей.
Гуань-дзи 

давньогрецький філософ

Завдання екологічного виховання полягає в нагромадженні, систематизації, використанні екологічних знань, вихованні любові до природи, бажанні берегти і примножувати її, у формуванні вмінь і навичок діяльності людини у природі. 
   Зміст екологічного виховання полягає в усвідомленні того, що світ природи є середовищем існування людини, тому вона має бути зацікавлена в збереженні його цілісності, чистоти, гармонії. Екологічне виховання неможливе без уміння осмислювати екологічні явища, робити висновки щодо стану природи, виробляти способи розумної взаємодії з нею. Ці уміння учні набувають на уроках та в позаурочній діяльності.      Водночас естетична краса природи сприяє формуванню почуттів обов'язку і відповідальності за її збереження, спонукає до природоохоронної діяльності. 
    Метою екологічного виховання є формування у школярів екологічної свідомості і мислення. Передумова для цього — екологічні знання, наслідок — екологічний світогляд. Екологічну свідомість як моральну категорію потрібно виховувати у дітей з раннього дитинства.
   На основі екологічного мислення і свідомості формується екологічна культура, яка передбачає глибокі знання про навколишнє середовище (природне і соціальне), екологічний стиль мислення і відповідальне ставлення до природи, вміння вирішувати екологічні проблеми, безпосередню участь у природоохоронній діяльності.
   Практична реалізація завдань і мети екологічної освіти в сучасній школі будується на засадах: комплексного розкриття проблем охорони природи; взаємозв'язку теоретичних знань з практичною діяльністю учнів у цій сфері; включення екологічних аспектів у структуру предметних, спеціальних узагальнюючих тем та інтегрованих курсів, які розкривають взаємодію суспільства і природи; поєднання аудиторних занять з безпосереднім спілкуванням з природою, використання проблемних методів навчання (рольові ігри, екологічні клуби та ін.); поєднання класної, позакласної і позашкільної природоохоронної роботи.
  Особлива роль щодо цього відводиться предметам природничого і географічного циклів, які відкривають перед дітьми світ рослин, тварин, усього довкілля. Фізика і хімія уводять учнів у світ політехнічних знань, наукових основ і принципів сучасного виробництва. Історія, правознавство переконують у недопустимості варварського ставлення до природи. Естетичний цикл предметів розкриває гармонію, неповторну красу природи, вплив її на виховання людини.
   У цьому навчальному році вперше запроваджено учнівську олімпіаду з екології
   Олімпіада складалася із кількох турів:
І теоретичний тур – це розв’язання завдань та тестів,
ІІ практичний тур – портерний захист та доповідь.
   Учні шкіл міста стали не тільки активними учасниками цієї олімпіади, а й переможцями.
   Так, учениця ЗОШ №1 Авраменко Поліна посіла І місце серед учнівських робіт 10-х класів на ІІІ (обласному) етапі та буде представляти Закарпаття на IV етапі Всеукраїнської екологічної олімпіади.
   Надзвичайно актуальним на сьогоднішній день постали проблеми збереження флори Закарпаття.
   Презентуємо окремі положення екологічного проекту учениці ЗОШ №10 Товтин Юлії «Охорона первоцвітів Закарпаття методом екологічної освіти серед школярів».
null
null
null
Категорія: Екологічне виховання школярів | Додав: osvita
Переглядів: 1337 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради