УОКМС Мукачівської міської ради
Вівторок, 16.04.2024, 11:22
Вітаю Вас Гість | RSS
 Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Головна Каталог файлів Реєстрація Вхід
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО НАС
РОБОТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
ВИХОВНА РОБОТА
ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІ

Формуємо світогляд дошкільника засобами художнього слова
13.05.2015, 10:30

29 квітня 2015 року у дошкільному навчальному закладі № 23 (керівник Ліба Т.А., вихователь-методист Бережна В.Г.) відбувся міський семінар-практикум для завідувачів та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів. Місце проведення було обрано невипадково з огляду на те, що у 2012 році даний заклад отримав статус експериментального майданчику для проведення дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня.

Учасники семінару переглянули фрагменти цікавих інтегрованих занять з дітьми у різних вікових групах, а саме: на основі народної казки «Ріпка» у ІІ молодшій групі (вихователь Білинець Н.В.) та за мотивами української народної казки «Коза-Дереза» у старшій групі (вихователь Пічкар М.А.).

Адміністрація, педагогічний колектив закладу охоче поділилися з присутніми власними напрацюваннями в даному напрямку, презентувавши свій досвід роботи у методичних посібниках, представлених на виставці. Також запропонували увазі керівників відео-презентацію перебігу дослідно-експериментальної роботи в закладі станом на сьогоднішній день.

   

Присутні керівники також мали нагоду долучитися до виготовлення однієї з інтелектуальних карт (на основі казки «Три ведмеді») та самостійно випробувати свої сили, вміння у складанні подібних карт.

  

 

Рішення семінару

1. Формувати світогляд дошкільників на основі принципів науковості, системності, послідовності, поступовості, наочності.

                                                                                        Постійно

2. Творчо підходити до урізноманітнення форм набуття дітьми пізнавального досвіду.

                            Постійно

3. Системно впроваджувати заняття інтегрованого типу на основі чи з використанням літературних творів.

                                                    Постійно

4. Застосовувати системи завдань для різних способів організації вихованців в освітньому середовищі.

                                                     Постійно

5. Приділяти належну увагу відбору літературних фольклорних і авторських текстів для різних вікових категорій вихованців, програмової та позапрограмової дитячої художньої літератури за темами тижня.

        Постійно

6. Зробити добірку аудіовізуальних та мультимедійних матеріалів до відібраних літературних текстів (забезпечення технічними засобами для їх демонстрації та відтворення).

Протягом навчального року

7. Виготовити, придбати, упорядкувати  матеріали для театралізованої діяльності дітей за змістом літературних творів (елементи костюмів і декорацій, різні види театру: пальчиковий, тіньовий, ляльковий та ін.)

Протягом навчального року

8. Облаштувати спеціалізовані осередки для роботи з книгою, організованої і самостійної інформаційно-пізнавальної діяльності дітей (куточки у групових приміщеннях).

Протягом навчального року

9. Поповнити фонд методичного кабінету хрестоматійними збірками, альбомами ілюстрацій, комплектами репродукцій тощо.

                                                      Постійно

Категорія: ДНЗ | Додав: Mshad
Переглядів: 843 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради