ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ У ЛІТНІЙ ПЕРІОД - ДНЗ - Робота дошкільних навчальних закладів - Каталог файлів - Управління освіти Мукачівського міськвиконкому
Середа, 22.02.2017, 18:30










Вітаю Вас Гість | RSS
РЕЄСТРАЦІЯ НА ЗНО-2017 СТАРТУЄ О 10:00 6 ЛЮТОГО            22 листопада 2016 року відбулося зарахування дітей до дошкільних навчальних закладів            Інформація про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та Міжнародних конкурсів у 2016-2017 н.р.            27 вересня 2016 року відбулося чергове зарахування дітей до дошкільних навчальних закладів            23 серпня 2016 року відбулося чергове зарахування дітей до дошкільних навчальних закладів та шкіл міста            21 червня 2016 року відбулося чергове зарахування дітей до дошкільних навчальних закладів та шкіл міста           
Меню сайту
Що нового?
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика
» Зареєстровані на сайті
Всього: 78
Нових за місяць: 3
Нових за тиждень: 2
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
» З них
Адміністраторів:
Провірених:
Головна » Файли » Робота дошкільних навчальних закладів » ДНЗ

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ У ЛІТНІЙ ПЕРІОД
13.07.2012, 14:58
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ У ЛІТНІЙ ПЕРІОД




Методичні рекомендації

1. Діяльність дошкільних навчальних закладів у літній період спрямовується на організацію змістовного, різноманітного буття з метою оздоровлення дітей, забезпечення їхнього активного відпочинку, закріплення, уточнення, розширення запасу набутих упродовж навчального року знань, уявлень про навколишній світ і самих себе, збагачення досвіду застосування практичних умінь, навичок у процесі різних видів дитячої діяльності.

2. Модель календарного планування освітньої роботи з дітьми може бути різною: за режимними моментами, видами діяльності, лініями розвитку тощо.

3. Календарне планування повинно відображати поєднання різних видів і форм організації ігрової, рухової, пізнавальної, предметно-практичної, комунікативно-мовленнєвої, художньої діяльності у чергуванні з побутовими процесами.

4. Календарне планування освітньої роботи здійснюється на тих самих підставах, за такими ж вимогами, що й упродовж усього навчального року, помісячно.

5. Календарному плануванню освітньої діяльності на кожен день передує перспективне планування:
- комплексів ранкової гімнастики;
- комплексів гімнастики після денного сну;
- загартувальних заходів (із зазначенням назв процедур і норм загартування);
- форм роботи з батьками (із зазначенням назви заходу, теми і дати проведення).

6. Календарний план роботи передбачає планування навчально-пізнавальної діяльності різного спрямування:
- фізичного;
- художньо-естетичного (музичні, образотворчі, мовленнєві заняття);
- пізнавального (в тому числі і природничі);
- мовленнєвого.
7. Протягом літнього періоду доцільно планувати тематичні, комплексні та інтегровані заняття, спрямовані на закріплення, використання дітьми набутих знань, умінь і навичок у практичній діяльності.

8. Щотижня доцільно планувати екскурсії, цільові прогулянки або прогулянки-походи (дитячий туризм) за межі дошкільного закладу (заняття з фізкультури у цей день не проводяться).

9. У ранкові години (до сніданку) можуть проводитися такі види і форми роботи з дітьми:
- бесіди;
- індивідуальна робота;
- спостереження;
- дидактичні ігри;
- рухливі ігри (малої і середньої рухливості);
- конструктивно-будівельні ігри;
- трудові доручення, чергування;
- самостійна діяльність;
- робота із прищеплення навичок самообслуговування.

10. Упродовж дня з дошкільниками організовуються ігри:
- сюжетно-рольові;
- конструктивно-будівельні;
- драматизації, театралізації;
- дидактичні словесні;
- з іграшками, предметами, картинками;
- настільно-друковані;
- інтелектуальні;
- рухливі сюжетні і безсюжетні, з елементами спортивних ігор та вправ (футболу, баскетболу, городків, бадмінтону, катання на самокатах і велосипедах);
- ігри з водою і піском.

11. При організації життєдіяльності дітей у першу і другу половини дня передбачається також проведення:
- різних видів праці (у природі, самообслуговування, господарсько-побутова, ручна/художня);
- дослідів та спостережень на майданчику, вулиці, у куточку природи, лісі, полі, на луках тощо;
- самостійної ігрової, художньої, рухової, пізнавальної, комунікативної діяльності;
- індивідуальної роботи з окремими вихованцями чи підгрупами по 2-4 дитини за різними змістовими напрямками освітньої роботи;
- читання, розповідання, інсценування творів художньої літератури, бесіди на морально-етичні, побутові, особистісні теми;
- різноманітних розваг: показ вистав у ляльковому, настільному, інших видах театру; дитячі концерти; фізкультурні, музичні, літературні дозвілля тощо.
12. У літній період значна увага приділяється плануванню і проведенню освітньої роботи з безпеки життєдіяльності дітей:
- правил дорожнього руху;
- правил поведінки на вулицях, у транспорті, при зустрічах із незнайомими людьми;
- правил безпечної поведінки під час відпочинку на сонці, води, у лісі;
- правил користування електричними і газовими приладами;
- правил запобігання харчовим отруєнням і кишковим інфекціям та ін.

Орієнтовне календарне планування


ПОНЕДІЛОК

І половина дня
Ранкові години. Дидактичні ігри, рухливі ігри. Індивідуальна робота.
Заняття. Музика. Екскурсії, цільові прогулянки.
ІІ половина дня
Художнє слово (читання, розповідання, інсценування творів художньої літератури, літературні дозвілля)
Прогулянка. Праця у природі, рухлива гра, самостійна діяльність дітей.
Вечірні години
Конструктивно-будівельні ігри.

ВІВТОРОК

І половина дня
Ранкові години. Бесіда на морально-етичні, побутові, особистісні теми (з використанням ілюстрат. матеріалу), спостереження
Заняття. Математика. Фізкультура
Прогулянка. Дослідницька діяльність у природі, рухлива гра, самостійна діяльність дітей.
І половина дня
Театралізована діяльність (показ вистав у ляльковому, настільному, інших видах театру)
Прогулянка. Спостереження, рухливі ігри, самостійна діяльність дітей.
Вечірні години
Читання творів художньої літератури.

СЕРЕДА

І половина дня
Ранкові години. Дослідницька діяльність у куточку природи, сюжетно-рольові ігри, індивідуальна робота.
Заняття. Мовленнєве спілкування + грамота.
Прогулянка. Спостереження, фізкультура на повітрі, самостійна діяльність дітей.
І половина дня
Розваги (дитячі концерти; музичні фізкультурні дозвілля)
Прогулянка. Спостереження, рухливі ігри, самостійна діяльність дітей.
Вечірні години
Настільно-друковані дидактичні ігри.

ЧЕТВЕР

І половина дня
Ранкові години. Господарсько-побутова праця, спостереження, рухливі ігри.
Заняття. Природа + безпека життєдіяльності
Музика
Прогулянка. Фізкультура на повітрі, спостереження, самостійна діяльність дітей.
І половина дня
Самостійна художня діяльність (ручна праця)
Прогулянка. Спостереження, рухливі ігри, самостійна діяльність дітей.
Вечірні години
Сюжетно-рольові ігри.

П’ЯТНИЦЯ

І половина дня
Ранкові години. Конструктивно-будівельні ігри, спостереження, індивідуальна робота.
Заняття. Образотворче + художня література
Фізкультура
Прогулянка. Дослідницька діяльність у природі, рухлива гра, самостійна діяльність дітей.
І половина дня
Сюжетно-рольові ігри
Прогулянка . Праця у природі, рухлива гра, самостійна діяльність дітей.
Вечірні години
Розвивальні (інтелектуальні) дидактичні ігри.

Орієнтовне перспективне планування (ПЛАН-СІТКА)

1. Розклад занять з дітьми.
2. Розподіл видів роботи у ІІ – у половину дня.
3. Комплекси ранкової гімнастики та гімнастики після денного сну.
4. Спостереження у природі (із зазначенням мети)
5. Рухливі ігри (сюжетні, безсюжетні, з елементами спортивних вправ із зазначенням мети)
6. Сюжетно-рольові ігри (із зазначенням мети)
7. Театралізована діяльність.
8. Загартувальні процедури.
9. Форми роботи з батьками.
Категорія: ДНЗ | Додав: Fvlad9920
Переглядів: 15950 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Новини Педпреси
Управління освіти виконкому Мукачівської міської ради © 2017