УОКМС Мукачівської міської ради
П`ятниця, 26.04.2024, 00:04
Вітаю Вас Гість | RSS
 Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Головна Каталог файлів Реєстрація Вхід
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО НАС
РОБОТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
ВИХОВНА РОБОТА
ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІ

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ У ЛІТНІЙ ПЕРІОД
13.07.2012, 14:58
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ У ЛІТНІЙ ПЕРІОД




Методичні рекомендації

1. Діяльність дошкільних навчальних закладів у літній період спрямовується на організацію змістовного, різноманітного буття з метою оздоровлення дітей, забезпечення їхнього активного відпочинку, закріплення, уточнення, розширення запасу набутих упродовж навчального року знань, уявлень про навколишній світ і самих себе, збагачення досвіду застосування практичних умінь, навичок у процесі різних видів дитячої діяльності.

2. Модель календарного планування освітньої роботи з дітьми може бути різною: за режимними моментами, видами діяльності, лініями розвитку тощо.

3. Календарне планування повинно відображати поєднання різних видів і форм організації ігрової, рухової, пізнавальної, предметно-практичної, комунікативно-мовленнєвої, художньої діяльності у чергуванні з побутовими процесами.

4. Календарне планування освітньої роботи здійснюється на тих самих підставах, за такими ж вимогами, що й упродовж усього навчального року, помісячно.

5. Календарному плануванню освітньої діяльності на кожен день передує перспективне планування:
- комплексів ранкової гімнастики;
- комплексів гімнастики після денного сну;
- загартувальних заходів (із зазначенням назв процедур і норм загартування);
- форм роботи з батьками (із зазначенням назви заходу, теми і дати проведення).

6. Календарний план роботи передбачає планування навчально-пізнавальної діяльності різного спрямування:
- фізичного;
- художньо-естетичного (музичні, образотворчі, мовленнєві заняття);
- пізнавального (в тому числі і природничі);
- мовленнєвого.
7. Протягом літнього періоду доцільно планувати тематичні, комплексні та інтегровані заняття, спрямовані на закріплення, використання дітьми набутих знань, умінь і навичок у практичній діяльності.

8. Щотижня доцільно планувати екскурсії, цільові прогулянки або прогулянки-походи (дитячий туризм) за межі дошкільного закладу (заняття з фізкультури у цей день не проводяться).

9. У ранкові години (до сніданку) можуть проводитися такі види і форми роботи з дітьми:
- бесіди;
- індивідуальна робота;
- спостереження;
- дидактичні ігри;
- рухливі ігри (малої і середньої рухливості);
- конструктивно-будівельні ігри;
- трудові доручення, чергування;
- самостійна діяльність;
- робота із прищеплення навичок самообслуговування.

10. Упродовж дня з дошкільниками організовуються ігри:
- сюжетно-рольові;
- конструктивно-будівельні;
- драматизації, театралізації;
- дидактичні словесні;
- з іграшками, предметами, картинками;
- настільно-друковані;
- інтелектуальні;
- рухливі сюжетні і безсюжетні, з елементами спортивних ігор та вправ (футболу, баскетболу, городків, бадмінтону, катання на самокатах і велосипедах);
- ігри з водою і піском.

11. При організації життєдіяльності дітей у першу і другу половини дня передбачається також проведення:
- різних видів праці (у природі, самообслуговування, господарсько-побутова, ручна/художня);
- дослідів та спостережень на майданчику, вулиці, у куточку природи, лісі, полі, на луках тощо;
- самостійної ігрової, художньої, рухової, пізнавальної, комунікативної діяльності;
- індивідуальної роботи з окремими вихованцями чи підгрупами по 2-4 дитини за різними змістовими напрямками освітньої роботи;
- читання, розповідання, інсценування творів художньої літератури, бесіди на морально-етичні, побутові, особистісні теми;
- різноманітних розваг: показ вистав у ляльковому, настільному, інших видах театру; дитячі концерти; фізкультурні, музичні, літературні дозвілля тощо.
12. У літній період значна увага приділяється плануванню і проведенню освітньої роботи з безпеки життєдіяльності дітей:
- правил дорожнього руху;
- правил поведінки на вулицях, у транспорті, при зустрічах із незнайомими людьми;
- правил безпечної поведінки під час відпочинку на сонці, води, у лісі;
- правил користування електричними і газовими приладами;
- правил запобігання харчовим отруєнням і кишковим інфекціям та ін.

Орієнтовне календарне планування


ПОНЕДІЛОК

І половина дня
Ранкові години. Дидактичні ігри, рухливі ігри. Індивідуальна робота.
Заняття. Музика. Екскурсії, цільові прогулянки.
ІІ половина дня
Художнє слово (читання, розповідання, інсценування творів художньої літератури, літературні дозвілля)
Прогулянка. Праця у природі, рухлива гра, самостійна діяльність дітей.
Вечірні години
Конструктивно-будівельні ігри.

ВІВТОРОК

І половина дня
Ранкові години. Бесіда на морально-етичні, побутові, особистісні теми (з використанням ілюстрат. матеріалу), спостереження
Заняття. Математика. Фізкультура
Прогулянка. Дослідницька діяльність у природі, рухлива гра, самостійна діяльність дітей.
І половина дня
Театралізована діяльність (показ вистав у ляльковому, настільному, інших видах театру)
Прогулянка. Спостереження, рухливі ігри, самостійна діяльність дітей.
Вечірні години
Читання творів художньої літератури.

СЕРЕДА

І половина дня
Ранкові години. Дослідницька діяльність у куточку природи, сюжетно-рольові ігри, індивідуальна робота.
Заняття. Мовленнєве спілкування + грамота.
Прогулянка. Спостереження, фізкультура на повітрі, самостійна діяльність дітей.
І половина дня
Розваги (дитячі концерти; музичні фізкультурні дозвілля)
Прогулянка. Спостереження, рухливі ігри, самостійна діяльність дітей.
Вечірні години
Настільно-друковані дидактичні ігри.

ЧЕТВЕР

І половина дня
Ранкові години. Господарсько-побутова праця, спостереження, рухливі ігри.
Заняття. Природа + безпека життєдіяльності
Музика
Прогулянка. Фізкультура на повітрі, спостереження, самостійна діяльність дітей.
І половина дня
Самостійна художня діяльність (ручна праця)
Прогулянка. Спостереження, рухливі ігри, самостійна діяльність дітей.
Вечірні години
Сюжетно-рольові ігри.

П’ЯТНИЦЯ

І половина дня
Ранкові години. Конструктивно-будівельні ігри, спостереження, індивідуальна робота.
Заняття. Образотворче + художня література
Фізкультура
Прогулянка. Дослідницька діяльність у природі, рухлива гра, самостійна діяльність дітей.
І половина дня
Сюжетно-рольові ігри
Прогулянка . Праця у природі, рухлива гра, самостійна діяльність дітей.
Вечірні години
Розвивальні (інтелектуальні) дидактичні ігри.

Орієнтовне перспективне планування (ПЛАН-СІТКА)

1. Розклад занять з дітьми.
2. Розподіл видів роботи у ІІ – у половину дня.
3. Комплекси ранкової гімнастики та гімнастики після денного сну.
4. Спостереження у природі (із зазначенням мети)
5. Рухливі ігри (сюжетні, безсюжетні, з елементами спортивних вправ із зазначенням мети)
6. Сюжетно-рольові ігри (із зазначенням мети)
7. Театралізована діяльність.
8. Загартувальні процедури.
9. Форми роботи з батьками.
Категорія: ДНЗ | Додав: Fvlad9920
Переглядів: 19278 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради