11 квітня 2013 року у
дошкільному навчальному закладі № 21 (керівник Лендел М.В., вихователь-методист
Подолей Н.І.) відбулося засідання методичного об’єднання вихователів І молодших
груп на тему «Використання
розвивального ігрового середовища у навчально-виховній роботі з дітьми».
Вихователь групи раннього віку – Подолей Надія Іванівна продемонструвала присутнім
функціональні можливості створеного нею для малят розвивального середовища,
способи його використання в освітньому просторі для розвитку й виховання дітей
раннього віку.
Під час організованого заходу малята
продемонстрували свої вміння самостійно гратися одне з одним, діяти у грі
спільно з ровесниками, домовлятися між собою, ділитися іграшками; розвивати
сюжет, запропонований педагогом; вміння слухати дорослого і виконувати його
вказівки.
Наприкінці засідання педагоги отримали корисні
методичні рекомендації, настанови від керівника МО – Хомин Є.Е.,
вихователя-методиста ДНЗ № 8 щодо створення розвивального середовища для малят,
після чого усі присутні долучилися до активного обговорення даної теми,
поділилися власним досвідом облаштування ігрових осередків в групах раннього
віку.
Рішення
1. Створювати предметно-ігрове
середовище відповідно таких вимог як доцільність, зручність, інформативність,
позитивний вплив на світосприймання, самопочуття та емоційний стан дитини,
розвиток природньої цікавості у малюка до пізнання світу.
2.Під час створення розвивального
середовища враховувати рекомендації щодо його облаштування.
3. Дотримуватися принципів
організації розвивального середовища:
-
взаємодії;
-
активності, самостійності і
творчості;
-
динамічності;
-
свободи дій;
- емоційного комфорту;
- естетичності;
- зв’язку з реальним життям.
|