20 листопада 2014 року у дошкільному навчальному закладі № 5 (в.о. керівника Мірої Т.І., вихователь-методист Соколова Н.О.) відбулося перше у цьому навчальному році засідання міського методичного об’єднання вихователів ІІ молодших груп на тему «Навчання дошкільників елементів грамоти. Формування граматичної правильності мови».
Учасники засідання переглянули надзвичайно цікаве заняття з молодшими дошкільниками під назвою «Подорож до осіннього лісу» (вихователь Ступніцька Вікторія Василівна). Використовуючи багато ігрових методів та прийомів, сюрпризні моменти, педагог у доступній формі продемонструвала процес закріплення у малят вмінь чітко вимовляти звуки [з], [с], [ш], [ф], інтонаційно виділяти перший звук у слові, у правильній артикуляції голосних і деяких приголосних звуків; навчання утворенню пестливої форми іменників з допомогою суфіксів (– ен; – ят), правильного вживання дієслів теперішнього часу.
Після перегляду практичного заняття присутні педагоги, керівники мали змогу поділитися своїми враженнями від побаченого, поділитися власним досвідом роботи з дітьми в даному напрямку.
Також учасники засідання могли ознайомитися з цікавим дидактичним матеріалом з навчання молодших дошкільників елементам грамоти, презентованим на виставці методичних посібників, яку організували педагоги закладу.
Рішення
- Формувати позитивну мотивацію до читання, емоційне задоволення дітей від процесу читання.
Постійно
- Розробити чітку, логічно побудовану систему ігрових завдань, виконання яких передбачає використання різних видів діяльності.
До 01.02.2015 року
- Здійснювати диференційований підхід до дітей, підтримувати інтерес до читання, уникати тиску, що викликає у дитини протест і негатив.
Постійно
4. Опрацювати відповідну фахову методичну літературу з даної теми.
|