26
квітня 2013 року у дошкільному навчальному закладі № 34
(керівник Фегир Е.Р., вихователь-методист Лойко Т.М.) відбулося засідання
вихователів середніх груп на тему «Формування мовленнєвої готовності дитини до
школи».
Засідання відбувалося за таким
планом:
1. Перегляд заняття на тему «Комунікативне мовлення.
Робота з книгою» (вихователь Зубанич М.В.)
2. Методичні
рекомендації щодо організації роботи з дітьми з даної теми (керівник МО –
Соколова Н.О.)
3. Літературна
вікторина за творами Г.Х.Андерсена
(вихователь Зубанич М.В.)
4. Обмін думками, враженнями від побаченого.
5. Підведення підсумків роботи МО за поточний навчальний
рік, анкетування педагогів (методист з дошкільної освіти методичного кабінету управління
освіти Пархоменко О.Г.)
Присутні на засіданні мали
можливість переглянути цікаве змістовне заняття з активним використанням ІКТ.
Дошкільнята довідалися багато корисної інформації про життєвий шлях і творчість
видатного дитячого письменника Г.Х.Андерсена,
охоче мандрували сторінками його творів, розігрували епізоди добре відомих
казок «Дюймовочка» та «Дикі лебеді». Разом з вихователем малята пригадали
правила поведінки в бібліотеці, практично вправлялися у створених педагогом
проблемних ситуаціях, виконуючи відповідні ролі («У бібліотеці», «В читальному
залі»). В гості до дітей завітала справжня «Книга», разом з якою вони
загадували і відгадували загадки про книгу, називали прислів’я і приказки,
розповідали про етапи виготовлення книги тощо.
Наприкінці засідання педагоги
з дошкільних установ міста взяли активну участь в літературній вікторині за
творами Г.-Х.Андерсена, після чого охоче поділилися своїми враженнями від
заняття та власним досвідом роботи з даної теми.
Рішення
- Впроваджувати в роботу з дошкільниками різні форми
роботи з книгою: бесіди за змістом твору, опрацювання ілюстративного матеріалу,
переказ за опорними ілюстраціями, художнє зображення епізодів твору.
- Влаштовувати
тематичні дні книги, літературно-музичні свята, розваги, присвячені
письменникам, поетам, проводити літературні вікторини.
- Проводити
просвітницьку роботу серед батьків вихованців: пропагувати читання книг у
родинному колі; виховувати любов до книги, потяг до читання, дбайливе ставлення
до книги.
- Облаштувати куточок книги в кожній віковій групі в
доступному для дітей місці.
|