27 листопада 2012 року у дошкільному навчальному закладі № 30 (керівник Матола Е.О., вихователь-методист Бенькалович О.Ю.) відбулося І – е у цьому навчальному році засідання міського методичного об’єднання вихователів старших груп на тему «Розвиток творчих здібностей дошкільників.
Техніка квілінгу» (керівник МО – Лойко Т.М., вихователь-методист ДНЗ № 34). В гості до вихованців старшої групи завітали чотири дівчинки-красуні – чотири пори року, які загадували загадки про характерні для різних пір року явища та об’єкти природи (опале листя, новорічну ялинку, вербові котики, ромашки) і логічно підвели дітей до розподілу на мікрогрупи для виконання цікавих робіт в техніці під назвою квілінг. Під час організованого вихователем закладу Пішковцій Марією Андріївною практичного заняття діти дізналися про те, що слово «квілінг» з англійської мови перекладається як «пташине перо» й означає «паперокручення» та закріпили навички роботи в даній техніці. Після жвавого обговорення побаченого присутні на засіданні керівники, педагоги отримали багато корисної інформації щодо використання квілінгу в роботі зі старшими дошкільниками, багато гарних ідей щодо оздоблення інтер’єру. Учасники засідання також мали можливість переглянути фото-слайди із зображенням картин, виробів, виконаних з допомогою квілінгу та виставку методичних посібників та дитячих робіт з даної тематики, організовану зусиллями вихователів ДНЗ № 30.ро засідання методичного об’єднання вихователів старших
груп
27
листопада 2012 року у дошкільному навчальному закладі № 30 (керівник Матола
Е.О., вихователь-методист Бенькалович О.Ю.) відбулося І – е у цьому навчальному
році засідання міського методичного об’єднання вихователів старших груп на тему
«Розвиток творчих здібностей дошкільників. Техніка квілінгу» (керівник МО –
Лойко Т.М., вихователь-методист ДНЗ № 34). В гості до вихованців старшої групи
завітали чотири дівчинки-красуні – чотири пори року, які загадували загадки про
характерні для різних пір року явища та об’єкти природи (опале листя, новорічну
ялинку, вербові котики, ромашки) і логічно підвели дітей до розподілу на
мікрогрупи для виконання цікавих робіт в техніці під назвою квілінг. Під час організованого
вихователем закладу Пішковцій Марією Андріївною практичного заняття діти дізналися
про те, що слово «квілінг» з англійської мови перекладається як «пташине перо» й
означає «паперокручення» та закріпили навички роботи в даній техніці.
Після
жвавого обговорення побаченого присутні на засіданні керівники, педагоги
отримали багато корисної інформації щодо використання квілінгу в роботі зі
старшими дошкільниками, багато гарних ідей щодо оздоблення інтер’єру.
Учасники
засідання також мали можливість переглянути фото-слайди із зображенням картин,
виробів, виконаних з допомогою квілінгу та виставку методичних посібників та
дитячих робіт з даної тематики, організовану зусиллями вихователів ДНЗ № 30.
|