ПРО НАС
РОБОТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ | |
|
ВИХОВНА РОБОТА
| |
|
ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІ | |
|
|
Ідея про «Кольоровий тиждень» у Мукачівському ДНЗ№5 набрала розголосу та шаленої популярності серед вихователів інших дошкільних навчальних закладів. Тому ми вирішили зібрати більше інформації щодо самого проекту, його ідеї та мети. Більше нам розповіли у садочку.
«Лютий – це період холодної пори, коли день ще короткий, відсутні сонячне тепло та яскраві барви.
Щоб цікавіше провести цей період ми організували «Кольоровий тиждень». Девіз якого: «Життя без чорних смуг».
Мета проекту – це створення сприятливого психологічного комфорту в садочку, розширення та збагачення емоцій дітей, розвиток інтересу до свого внутрішнього світу та світу інших людей.
Кожний день особливий. Він присвячений якомусь к
...
Читати далі »
|
23 лютого 2017 року на базі Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 ім. Т.Г. Шевченка відбувся міський навчально-методичний семінар вчителів математики по темі: «Використання усних вправ як один із засобів розвитку мислення школярів при вивченні математики». Переглядаючи презентацію школи, учасники семінару мали змогу ознайомитись з історією школи та її досягненнями.
Своїм досвідом роботи поділилась Пилипчук Ольга Володимирівна, вчитель математики Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 ім. Т.Г. Шевченка, яка у своєму виступі розповіла про свою роботу з учнями, про завдання, які вона використовує на різних ета
...
Читати далі »
|
23.02.2017 в ДНЗ №23 відбулось засідання ММО вихователів старших груп на тему: «Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова (за системою Н.В.Гавриш) на основі авторської казки.
Показове заняття за авторською казкою Тетяни Винник «Заєць і зима» підготувала вихователь ДНЗ№23 Притула Оксана Євгенівна.
Мета: формувати світогляд дошкільників засобами художнього слова на основі авторської казки, виховувати та розвивати любов до художнього слова, спр
...
Читати далі »
Просмотров: 582 |
Добавил: poffik707 |
Дата: 23.02.2017
|
|
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
Календар |
|
|
|
Друзі сайту |
|
|
|
|