В умовах реформування
національної школи, переосмислення її основних пріоритетів і завдань, особливої
актуальності набуває розвиток учнівського врядування, як дієвого засобу формування
активної громадянської та життєвої позиції української молоді.
Яким повинно
бути сучасне учнівське врядування? Який вплив воно має на становлення
особистості? Яку роль відіграє педагог у формуванні та організації діяльності
органів учнівського самоврядування? На ці та інші питання спробували найти
відповіді під час свого навчально-методичного семінару педагоги-організатори
мукачівських загальноосвітніх шкіл. Семінар відбувся 20 грудня на базі Мукачівської
ЗОШ І-ІІІ ст. №11.
З доповіддю
«Нормативно-правове забезпечення діяльності педагога-організатора» виступила
методист методичного кабінету управління освіти – Барбаш О.О. Теоретичні та
практичні аспекти організації учнівського врядування, напрямки діяльності шкільних
громадських організацій висвітлила у своїй доповіді педагог-організатор ЗОШ №11
Міхєєва А.Б.. А педагог-організатор ЗОШ №6 Юрини Л.М. поділилася досвідом
роботи з питань планування діяльності органів учнівського самоврядування.
Практична діяльність органів учнівського самоврядування Мукачівської
загальноосвітньої школи №11 була презентована головою шкільного парламенту
Перестою Олександром та командиром загону волонтерів «Імпульс» Римек Кароліною.
Особливий інтерес учасників семінару викликав літературний
вечір, який став результатом спільної роботи педагога-організатора та членів
учнівського самоврядування навчального закладу. Захід пройшов у атмосфері
особливої духовної піднесеності, де учні, наділені даром поетичного слова та
музичної спрямованості, змогли розкрити на повну силу свої таланти.
|