20 березня 2013 року у Мукачівській загальноосвітній школі І – ІІІ
ступенів № 2 ім.Т.Г.Шевченка відбувся
навчально-методичний семінар вчителів фізики
загальноосвітніх навчальних закладів міста, де були присутні вчителі
фізики міста, завідувач методичного кабінету Рубець
М.І. та адміністрація школи. Тема семінару: " Переваги
та недоліки використання ІКТ на уроках фізики ”.
Семінар
проходив у формі заняття з елементами тренінгових вправ.
З теоретичною
частиною, у вигляді презентації, присутніх познайомила вчитель фізики школи,
голова міського методоб'єднання – Русин М.Я. Під час заняття були використані
вправи: «Очікування», «Правила роботи групи», «Притча про дзеркала», обмін
досвідом «Ти мені - я тобі».
Присутні
об'єдналися у три групи, шляхом вибору смайликів із різними символами.
Учасникам необхідно було висвітлити тему уроку «Око й зір. Вади зору»,
використовуючи різні форми й методи подачі даного матеріалу. Кожна група
працювала над своїм завданням: «Подача навчального матеріалу класичним
методом», «Подача нового матеріалу, використовуючи тільки ІКТ», «Подача нового
матеріалу, поєднуючи класичний метод та ІКТ».
Досвідом
роботи з присутніми колегами від кожної групи поділились: Рапинець І.І. (
класичний метод) - вчитель фізики НВК «Гармонія», Алмаші І.Г. ( інтерактивний метод) –
вчитель фізики ЗОШ № 16 та Галамба
Г.Ф. ( поєднання двох методів) – вчитель фізики ЗОШ № 20. Під час проведення тренінгових
вправ учасники змогли поділитись
знаннями, вказати на переваги та недоліки вищезгаданих методів. Хочеться
відмітити, що вчителі дуже сумлінно і творчо підходили до виконання поставлених
завдань. Для них це було цікаво, незвично і захоплююче.
Також завідувач методичного кабінету Рубець М.І. ознайомила всіх
присутніх з особливостями організації та
проведення ДПА з фізики у 2012-2013 навчальному році.
Всі присутні взяли
активну участь в обговоренні проведеного навчально-методичного семінару і
прийшли до висновку, що не можна повністю відкидати класичний метод і
захоплюватися виключно інтерактивним. Необхідно вміло поєднувати обидва методи
в своїй роботі, оскільки це сприяє успішному і результативному виконанню
завдань, які постають сьогодні перед освітою, а також висловили думку, що
семінари у такій формі є ефективними, потрібними і цікавими.
|