Торгівля людьми є серйозним злочином, який вчинюється з грубим порушенням основних прав і свобод людини. Ця пробдема є актуальною і для українців, які шукають роботу за кордоном, і для молодих людей, які відправляються на навчання у Європу. Сформувати необхідні життєві компетенції, навчити учнівську молодь протистояти негативним викликам сучасного світу, вміти захистити свої права та здоров’я – одне із завдань школи. Саме цю тему, а саме: «Попередження торгівлі людьми та нелегальної міграції шляхом розвитку соціальної роботи з дітьми та батьківською громадськістю», було піднято 11 грудня 2015 року на базі НВК «Первоцвіт» у рамках навчально-методичного семінару заступників директорів з виховної роботи.
Гостей вітала директор закладу Бургела К. М. та заступник директора з навчально-виховної роботи Яцейко Г.В., яка і проводила семінар. Галина Василівна змогла не тільки обгрунтувати актуальність обраної теми та розкрити зміст поняття «торгівля людьми», а й ознайомила присутніх із Програмами роботи з дітьми та батьками щодо профілактики торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція», розробленими Благодійним фондом «Благополуччя дітей» та рекомендованими Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах.
Галиною Василівною та практичним психологом Тетяною Миколаївною було проведено заняття з елементами тренінгу, під час якого педагоги мали змогу побути у ролі батьків, діти яких потрапляють у ту чи іншу проблемну ситуацію. Дорослі на власному досвіді зрозуміли необхідність набуття нових знань, умінь у виховані власної дитини, щоб допомогти їй у життєвому самовизначенні (особистісному, професійному, поведінковому і суспільному.)
На завершення учасники семінару заповнили «скарбничку порад» людині, яка планує шукати роботу за кордоном, або відправляється на навчання, щоб не потрапити під вплив аферистів.
Методист методичного кабінету Барбаш О.О. та колеги - заступники директорів відмітили високий методичний рівень семінару та його практичну спрямованість, виявили бажання впроваджувати презентовані програми у своїх навчальних закладах.
|