УОКМС Мукачівської міської ради
Субота, 20.04.2024, 09:12
Вітаю Вас Гість | RSS
 Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Головна Реєстрація Вхід
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО НАС
РОБОТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
ВИХОВНА РОБОТА
ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІ

10:16
Семінар заступників директорів шкіл міста у ЗОШ №6

27 листопада 2014 року був проведений виїзний семінар заступників директорів шкіл міста на тему “Організаційно-методичні умови підготовки вчителя до роботи в профільному класі”.  

Робота учасників семінару розпочалася із цікавих екскурсій. Перша зупинка була біля Чинадіївського  замку ("Сент Міклош"). Захоплюючою і оригінальною запам’яталася розповідь Йосипа Бартоша, який поділився таємницею цієї чудової пам’ятки Закарпаття. Вразили відвідувачів і вкрита легендами історія замку, і таємниці замкових кімнат, і неординарність архітектури та стилю. Приємно вражені учасники семінару спостерігали за експонатами музею, милувалися красою картин-пейзажів, портретів та декораціями залів. Сподіваємось, що кожен відчув атмосферу замку, побачивши гармонійність стилю і настрою тієї епохи.

  

Наступна зупинка -  старовинна будівля в Чинадієві - Іллінська церква, в якій зберігається  чудотворний хрест, що дивом з’явився на розколотому стовбурі дерева.

Не менш цікавою була й екскурсія до церкви святого Димитрія у с. Вільховиця,яка була збудована ще в ХVII столітті без жодного цвяха.У церкві зберігаються дві рідкісні ікони художника ХVII ст., вона є визначною пам’яткою архітектури нашого краю. Нині у храмі не проводять богослужінь , окрім великих свят.

Далі на учасників семінару чекала презентація роботи заступників директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №6 з питань організаційно-методичних умов підготовки вчителя до роботи у профільному класі. Адже у навчальному закладі профільне навчання впроваджене з 2003 року. У поточному навчальному році старша школа працює за  математичним профілем ( 10 клас ) та філологічним (11 клас ). Окрім того, у 9 -Б класі  допрофільна підготовка - поглиблене вивчення української мови.

  

Заступник директора з навчально- виховної роботи ЗОШ № 6 Кобаль О. А. зупинився на теоретичних засадах профільного навчання, звертаючи увагу присутніх на основні завдання, принципи та напрями профілізації освіти.Доповідь супроводжувалася демонстрацією слайдів. Олександр Андрійович зауважив, що важливим є обгрунтування доцільності обраних профілів і ознайомив із організацією профільного навчання у ЗОШ  І –ІІІ ст. №6, детальніше зупинившись на роботі вчителя математики Кобаль І.І. у класі математичного профілю. Доповідач наголосив на основних аспектах викладання математики у профільному класі, ознайомив з методикою викладання предмета у навчальному закладі.Цікавими для присутніх були  фотослайди та відеофрагменти уроків Кобаль І. І,. які свідчать про методи, форми і прийоми роботи вчителя. Майстерність і високий професіоналізм педагога високо цінують старшокласники. У своїх інтерв’ю про доцільність обраного профілю школярі висловлюють подяку вчителеві за міці знання,цікаві та змістовні уроки та за  невтомну працю.

  

 Роботу вчителя-словесника у профільному класі презентувала заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №6 Шепа В.Ю.Вона ознайомила присутніх з вимогами щодо профільного навчання української мови та літератури, акцентуючи увау на завданнях предметів, творчих можливостях учителя моделювати навчальний курс відповідно до власних методичних поглядів. За словами доповідача, важливу роль у викладанні профільного навчання має креативність учителя, саме вона допомагає досягти вершин педагогічної майстерності. У навчальному закладі у класаах філологічного профілю працююють такі вчителі: Подолей Т. С., Світлинець Н.В., Дубей М.В., Строїн Л.А. До уваги заступників директорів шкіл було представлено роботу кожного вчителя – словесника. Вікторія Юрівна зупинилася на методах і прийомах роботи вчителів – філологів, новітніх технологіях, які вони успішно впроваджують у навчалльний процес. Доповідач підкреслила, що кожен педагог має свій індивідуальний стиль роботи, якому властиві оригінальність та неповторність. І сприяє цьому не тільки серйозна фахова підготовка, а й уміння педагога зацікавити школярів, спонукати до пошукової та дослідницької діяльності, що, з рештою, є вагомим чинником у розвитку творчих здібностей учнів, формування їх особистісних рис.

Доповідь Шепи В.Ю. супроводжувалася демонстрацією фотослайдів та відеофрагментів уроків учителів – словесників. Доповідач звернула увагу присутніх на застосуванні найбільш ефективних методів і форм роботи, які кожен з педагогів успішно використовує на своїх уроках. Цікавим було інтерв’ю з колишньою ученицею школи, яка навчалася в класі філологічного проофілю і поділилася своїми враженнями про необхідність і важливість поглибленого вивчення мови та літератури.

Профільне навчання у ЗОШ №6 не обмежується самими тільки уроками: у закладі працюють гуртки, факультативи, секції МАН та МАЛіЖ. Щороку учні школи є призерами І, ІІ, ІІІ етапів конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт, а юні маліжани здобувають все нові і нові перемоги у різних номінаціях конкурсів дитячої творчості на фестивалі «Рекітське сузір’я».

  

Не менш цікавою була і ділова інтерактивна гра «Коло ідей», під час якої учасники семінару мали можливість висловити свої думки та внести пропозиції стосовно запропонованого їм питання, а також обмінятися досвідом роботи з профільного навчання, запровадженого у закладах, де вони працюють.  По закінченню ділової гри  для заступників директорів шкіл та усіх присутніх був проведений психологічний тест Далай Лами, під час якого кожен мав можливість дізнатися про себе більше.

Атмосфера семінару була теплою і доброзичливою. Це відчувалося під час обміну думками та враженнями усіх присутніх.

Переглядів: 708 | Додав: Mshad | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради