10 грудня 2015 року на базі дошкільного навчального закладу № 16 (керівник Левшенкова Л.В., вихователь-методист Гермаєва Н.Ф.) відбулося перше у цьому навчальному році засідання ММО вихователів І молодших груп на тему «Розвиток комунікативних навичок у дітей раннього віку. Використання пісочної терапії». Вихователь І молодшої групи Дідюк М.А. запропонувала увазі колег цікаве заняття в ігровій формі на тему «Піщинка в гостях у малят», в ході якого малята разом з педагогом поринули у цікаву подорож з незвичайною гостею – «Піщинкою», продовжуючи знайомитися з видами піску, властивостями сухого піску. Діти охоче гралися з піском, відгадуючи зображення фігурок знайомих їм тварин на піску, звуконаслідуючи та імітуючи рухи відгаданих тварин; виконували пальчикові ігри й вправи («Наші долоньки», «Піжмурки»), малюючи пальчиком на піску. Після перегляду практичного заняття вихователь разом з вихователем-методистом закладу поділилися власним досвідом організації роботи з дітьми в даному напрямку.
Керівник ММО Кісельова Н.М., у свою чергу, підготувала для учасників засідання цікаву корисну інформацію у супроводі не менш змістовної презентації щодо використання пісочної терапії у дошкільному закладі.
Рішення ММО
- Вихователям І молодших груп створити умови для розвитку комунікативних навичок у дітей раннього віку з використанням пісочної терапії.
До 01.06.2016
- Широко запроваджувати під час прогулянок і в повсякденному житті ефективні методи і прийоми пісочної терапії, які розвивають творчу уяву і фантазію дошкільників.
Постійно
3. Активно використовувати творчі ігри з піском з метою виправлення мовленнєвих, інтелектуальних, афективних та поведінкових порушень у дітей раннього віку.
Постійно
|