15 березня 2016 року на базі дошкільного навчального закладу № 33 (керівник Машіка Н.В., вихователь-методист Торжаш А.І.) відбулося друге у цьому навчальному році засідання ММО вихователів І молодших груп на тему «Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей за допомогою дидактичної ляльки». Вихователь І молодшої групи Опаленик О.І. (вища категорія) запропонувала увазі колег цікаве заняття в ігровій формі. Лялька – перша серед іграшок, стародавня за походженням – завжди була і залишається центром уваги будь-якої моди, художньої течії. Спостерігаючи за іграми дітей з лялькою, важко зрозуміти, хто кого «оживлює» і навчає. Діти в грі розмовляли з лялькою, колисали її, годували, карали за витівки, хвалили за акуратність і слухняність, вчили її танцювати, декламувати вірші. Ляльки, в свою чергу, збагачують морально-емоційну сферу дитини, формують навик діалогового спілкування, допомагають дитині зайняти позицію «іншого», вчать розуміти емоційний стан людей, долати егоцентризм.
Керівник ММО Кісельова Н.М., у свою чергу, підготувала для учасників засідання цікаву корисну інформацію щодо формування у дітей культурно-гігієнічних навичок .
Рішення ММО
- Формувати культурно-гігієнічні навички у дітей раннього віку з використанням дидактичних ігор з ляльками.
Постійно
- Вихователям І молодших груп виготовити дидактичні ігри для успішного формування культурно-гігієнічних навичок у дітей.
До 01.05.2016
- Дотримуватись вимог програм щодо формування культурно-гігієнічних навичок та використовувати педагогічні прийоми для закріплення їх.
Постійно
- Підтримувати оптимальні культурно-гігієнічні умови та співпрацювати з сім’єю для формування культурно-гігієнічних навичок у дітей раннього віку.
Постійно
|