20 травня 2016 року на базі дошкільного навчального закладу № 34 (керівник Фегир Е.Р., вихователь-методист Лойко Т.М.) відбувся міський семінар з питань цивільного захисту для завідувачів та вихователів-методистів. Присутні керівники переглянули навчальний відеофільм про покроковий алгоритм дій керівників та інших працівників освітнього закладу в разі виникнення надзвичайної ситуації, стали учасниками практичного відпрацювання евакуації працівниками спільно з вихованцями закладу під час пожежі, заслухали виступи з власного досвіду роботи завідувача та вихователя-методиста закладу, після чого долучилися до активного обговорення переглянутого. Наприкінці семінару його учасники взяли участь у заповненні анкети «Сторінка вражень».
За результатами проведеного анкетування:
- 47% присутніх подією семінару назвали дії персоналу при виникненні надзвичайної ситуації, 27% - показ навчального відеофільму про дії особового складу формувань цивільного захисту при виникненні надзвичайної ситуації;
- переважна більшість присутніх (90%) визнали людиною семінару керівника закладу (Фегир Е.Р.), 33% - також і вихователя-методиста закладу (Лойко Т.М.);
- 67% опитаних обов’язково запровадять у своєму закладі досвід роботи ДНЗ № 34 з практичного відпрацювання евакуації;
- усі керівники погоджуються з тим, що тема семінару повністю співпадає із проведеними заходами (100%);
- 53% опитаних в якості новизни, оригінальності у проведенні семінару назвали зйомку відеофільму за участю працівників ДНЗ.
РІШЕННЯ
Керівникам навчальних закладів:
- сприяти підвищенню професійної підготовки особового складу формувань ЦЗ шляхом організації практичних відпрацювань дій на випадок виникнення надзвичайної ситуації
2 рази/рік;
- систематично організовувати тренування, навчання способам захисту в разі виникнення надзвичайних, несприятливих побутових або нестандартних ситуацій із залученням працівників спеціальних служб
2 рази/рік;
- залучати працівників психологічної служби до формування психологічної готовності працівників закладу до можливих випробувань
постійно.
|