Кожна людина, обираючи власний шлях, стикається з потребами в досягненні запланованих цілей. А для цього вона повинна усвідомити, чого саме хоче спланувати власну діяльність, обрати необхідні засоби, опанувати потрібні методи й, корегуючи, за необхідності свої дії, виконувати заплановане.
Як навчити дітей у школі саме тому, що допоможе їм у справжньому дорослому житті? Перед вчителями ставиться завдання, навчити учнів загальним способам досягнення результатів. Які будуть спрацьовувати незалежно від конкретного змісту. Зробити це можливо, застосувавши метод проектів, який за достатньо високого рівня теоретичного навчання, повинен залучати учнів до використання набутих знань у практичній діяльності.
Саме цій проблемі був присвячений міський комплексний семінар вчителів трудового навчання, який відбувся 13 квітня 2016 року в Мукачівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №13. Його тема «Технологія проектного навчання і його сутність». В рамках семінару було презентовано досвід роботи вчителя трудового навчання Бошинди Т.В., яка ознайомила присутніх з творчою лабораторією, продемонструвала виставку учнівських робіт та проектів, поділилася своїм баченням використання методу проектів.
Цікаво та змістовно пройшов також тренінг для вчителів трудового навчання шкіл міста, під час якого вони отримали теоретичні відомості про технологію проектного навчання, а також долучилися до виконання практичних завдань у групах. Для цього було застосовано інтерактивні методи «коло ідей», «зірочка відповідності». Захоплююче була проведена презентація запропонованих виробів, де вчителі проявили творчу фантазію та креативне мислення.
|