Четвер, 14.12.2017, 19:44










Вітаю Вас Гість | RSS
Результати ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад!!!            -->
Меню сайту
Що нового?
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика
» Зареєстровані на сайті
Всього: 102
Нових за місяць: 3
Нових за тиждень: 1
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
» З них
Адміністраторів:
Провірених:
Головна » 2013 » Березень » 18 » Дієвість – головний принцип діяльності Ради старшокласників
16:58
Дієвість – головний принцип діяльності Ради старшокласників

15 березня 2013 р. на базі ЗОШ №10 відбулося чергове засідання Ради старшокласників. В рамках марафону обміну досвідом «Ми робимо це так» господарі презентували структуру та діяльність органів учнівського врядування ЗОШ №10. Особлива увага була приділена практичній роботі учнів щодо організації та проведення соціально значимих акцій, волонтерської діяльності та пошуковій роботі на базі шкільного музею «Пам’ять». Особливу зацікавленість викликав досвід роботи школи та учнівської ради з дітьми з обмеженими можливостями.

На другому етапі засідання відбулося навчання Школи лідерів «Співпрацюємо та діємо» щодо напрямків діяльності органів шкільного та міського учнівського врядування. Кожен комітет представив своє бачення того, чим мають займатися учні у своїх навчальних закладах та запропонував ті заходи, які можуть бути проведені на рівні міста.

Так Бугар Паула, учениця ЗОШ №2 ім. Т.Г.Шевченко, презентувала позицію членів  Комітету з питань здорового способу життя та спорту щодо необхідності боротьби проти шкідливих звичок та запропонувала провести в місті акцію «Обміняй цигарку на цукерку». Діти вважають, що краще їсти цукерки, ніж палити цигарки, псуючи цим здоров’я і собі, і оточуючим, і хочуть переконати в цьому інших. Учениця СЗОШ №4, Бондаренко Валерія, поділилася досвідом роботи щодо організації Олімпійських ігор на базі навчального закладу, а Шкріба Каріна, учениця ЗОШ №11, розповіла про участь учнів в організації та підготовці учнівської конференції з питань здорового способу життя.

Цікавою була презентація Комітету реалізація соціально значимих проектів.  Терновська Катерина, учениця ЗОШ №1 ім. О.С.Пушкіна, не тільки розказала про конкретні справи, проведені у  ЗОШ №1, ЗОШ №16, НВК «Гармонія» та ЗОШ №10, але й обґрунтувавши гостроту питання забруднення берегів  Латориці,  запропонувала провести акцію «Учнівська молодь дбає про навколишнє середовище» (по збору пляшок на прибережних смугах річки).

  Члени Комітету інформаційно-просвітницької роботи з ЗОШ №13, 7, НВК «Первоцвіт» поділилися досвідом діяльності шкільних інформаційних центрів та презентували створений сайт Мукачівської Ради старшокласників, запропонувавши налагодити співпрацю щодо розміщення на ньому інформації про діяльність учнівського врядування шкіл.

  Цікавими були і пропозиції Комітету захисту інтересів та прав учнів. Учні ЗОШ №20, 3 та гімназії  запропонували провести акцію до Дня захисту прав дітей та роздати буклети (макети були представлені), які б містили доступну інформацію про права неповнолітніх на захист від насилля, на працевлаштування та про права неповнолітніх в разі затримання міліцією. Але, як зауважили лідери, основним завданням акції  має стати спроба донести молоді, що хоча вона має певні права, але не треба забувати і про свої обов’язки.

Учні зауважили, що окрім будніх днів, у них є й час і для розваг. Тому лідери вирішили, що приймуть участь у підготовці дітлахів 4-5 кл. до танцювального конкурсу «Танцюють всі» під час літнього оздоровлення.

Більшість заходів учні збираються провести в рамках Місячника учнівського врядування на протязі квітня – травня 2013 р.

Координатори з боку педагогів зауважили, що саме дієвість органів учнівського врядування мають стати головним принципом їх роботи.

Переглядів: 471 | Додав: Fvlad9920 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Новини Педпреси
Управління освіти виконкому Мукачівської міської ради © 2017