«Учитель — це той же вчений, але в своїй особливій лабораторії, де він, всебічно вивчаючи учнів, невпинно творить, щоденно веде пошуки найдосконаліших методів проектування доль і душ людських»
Б. Патон
Внутрішній або духовний світ людини – це безмір найрізноманітніших почуттів і відчуттів, емоцій і настроїв, задумів та ідей, понять і образів, фантазій та ідеалів, цінностей та теорій. Духовність — фундамент поняття «особистість». Духовне життя охоплює процеси виховання, освіти, науки, культури, літератури, мистецтва. Тому одним з головних завдань, які ставить сучасна школа: в процесі викладання навчальних дисциплін, позакласній роботі „формувати духовний світ учня, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів”.
27 квітня відбувся міський семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи з теми «Духовні цінності особистості – провідні орієнтири розвитку сучасної школи». В рамках семінару пройшло обговорення Концепції нової української школи, а також розглянуто питання формування духовно-моральних цінностей в процесі викладання навчальнних дисциплін. Учасники семінару відвідали урочище Джублик, де засновано греко-католицький монастир Собору Пресвятої Богородиці, меморіальний парк «Красне поле», Свято-Миколаївський монастир в селі Нанково, переглянули фрагменти інсценування закарпатських вечорниць. Познайомились з історичною минувшиною та сьогоденням закарпатського краю.
|