Вчителі вчились самі, щоб навчати інших - 19 Лютого 2016 - Управління освіти Мукачівського міськвиконкому
Середа, 18.01.2017, 23:17










Вітаю Вас Гість | RSS
10 січня стартує реєстрація на пробне ЗНО-2017            22 листопада 2016 року відбулося зарахування дітей до дошкільних навчальних закладів            Інформація про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та Міжнародних конкурсів у 2016-2017 н.р.            27 вересня 2016 року відбулося чергове зарахування дітей до дошкільних навчальних закладів            23 серпня 2016 року відбулося чергове зарахування дітей до дошкільних навчальних закладів та шкіл міста            21 червня 2016 року відбулося чергове зарахування дітей до дошкільних навчальних закладів та шкіл міста           
Меню сайту
Що нового?
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика
» Зареєстровані на сайті
Всього: 75
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
» З них
Адміністраторів:
Провірених:
Головна » 2016 » Лютий » 19 » Вчителі вчились самі, щоб навчати інших
11:07
Вчителі вчились самі, щоб навчати інших

Найкращим способом пізнання є навчання на практиці – так вирішили виконавці проекту «YES: Юні спеціалісти з енергозбереження ЗА економію енергії у школах прикордонних територій» і організували для вчителів природничо-математичного циклу шкіл міста Мукачева відвідування Центру альтернативних та відновлювальних джерел енергії для участі у тренінгу з виготовлення сонячних колекторів.
Координатор проекту YES Леся Лойко коротко представила мету тренінгу для вчителів, а координатор проекту САНРАЙЗ Олеся Носенко розповіла про цілі та результати проекту, а також про передумови та процес створення майстерні, де проходив тренінг. Майстерня з виготовлення сонячних колекторів діє на базі Часлівецького будинку культури і створена в рамках проекту «САНРАЙЗ – Стале використання природних ресурсів малими підприємствами».

  

Під час тренінгу вчителі ознайомилися з принципом дії сонячних колекторів, можливостями та особливостями застосування цих пристроїв для соціальних установ, малого бізнесу та приватних помешкань та, що важливо, з процесом їх виготовлення власними силами.
Тренер Пацарнюк Ярослав розповів про етапи виготовлення сонячних колекторів, продемонстрував обладнання та інструменти, які використовуються для виготовлення колекторів та з готовністю відповів на запитання вчителів щодо вибору використаних матеріалів, кріплення елементів, а також щодо орієнтовної вартості матеріалів.
Тренінг було організовано і проведено для того, щоб вчителі могли не тільки теоретично, але й практично навчати і демонструвати дітям переваги і реальні характеристики альтернативних джерел енергії, у даному випадку сонячних колекторів для підігріву води. Такі знання і навички стають дедалі актуальними, особливо в сучасній ситуації, коли зростає потреба зменшення залежності від традиційних джерел енергії з одночасним вирішенням питань комфортних умов для життя і навчання.

  

Висловлюємо вдячність управлінню освіти Мукачівського міськвиконкому за допомогу в організації навчальної поїздки вчителів та Асоціації студентів-економістів Закарпаття, виконавцю проекту САНРАЙЗ, за готовність поділитися власними напрацюваннями у можливість взяти участь у тренінгу.

Довідково: обидва проекти транскордонного співробітництва: «YES: Юні спеціалісти з енергозбереження ЗА економію енергії у школах прикордонних територій»  та «САНРАЙЗ – Стале використання природних ресурсів малими підприємствами» впроваджувалися в рамках програми Транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна ЄІСП на 2007-2013 рр. за спів-фінансування Європейського Союзу.

Фотозвіт заходу 

 Агентство сприяння сталому розвитку Карпатського регіону «ФОРЗА»

Переглядів: 145 | Додав: Mshad | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Новини Педпреси
Управління освіти виконкому Мукачівської міської ради © 2017